Najnowsze Wpisy

YooO !! Komentarze (0)
27. listopada 2003 07:20:00
linkologia.pl spis.pl

Mam na imię Baśka mam 14 latkof  i pochodze z ByToMiA ( dokladnie Stroszek :D )  Jest to moj pierwszy blog na tej stronce wiec narazie bedzie to wygladac tak jak wyglada ale mam nadzieje ze po czasie systkiego sie naucze :P Moje zainteresowania to muza , sport , taniec i oczywiscie chłopaki :D uwielbiami poznawac nofych znajomych , chodzic na imprezki itp :D Moje ukofane kumpele to Gwóździnka , Sylwia , Kmiecica i Gaborka  :)  eh.. blee nie lubie pisac o siobie hehe:P nio okey to narazie tyle .. postaram sie by moj blogas w miare spoko wygladal :P       buziaki pa :**

baska14 : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
272829303112
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

alioth | aaronboone | jasiowo | stasiulek | agusiaczek | Mailing